TYTUŁ: Olivia
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 180 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
280 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: MWC; profil: ISOcoated_v2_eci.icc
Środek: LWC; profil: Bauer_LWCStd_0409_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
![Olivia](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/themes/thegem-child/images/magazine-subpage/naklad_kontrolowany.png)
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 39 385 |
![czytelnictwo przeciętnego wydania pisma](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/08/CPW-300x58.png)
![zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-6-300x117.png)
![adexposure wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-30-300x208.png)
![adexposuretime wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-31-300x158.png)
OLIVIA EXTRA FRYZURY NIEZBĘDNIK NA DŁUGI WEEKEND
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.