TYTUŁ: Nick Jr. Magazyn
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 28 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
298 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: WFC Gloss 150g/m2
Środek: Leipa Ultra Sky 70 g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 15 938 |
Nick Jr. Edycja limitowana
1. Cykliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wspierane kampaniami na kanale Nickelodeon, Nick Jr. 2. Współpraca z licencjodawcą przy organizacji eventów: Dnia Dziecka, naukowego placu zabaw, dnia zabawy.
Spoty konkursowe emitowane w telewizyjnych kanałach dziecięcych; informacje o konkursach na stronie internetowej partnera telewizyjnego; spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane na telewizyjnych kanałach dziecięcych; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada; recenzje magazynu na popularnych blogach parentingowych, portalach dla dzieci i rodziców.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.