TYTUŁ: National Geographic
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 132 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
254 mm wysokości
175 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: ISO Coated v2_300 (ECI)
Środek: ISO Coated v2_300 (ECI)
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
WIEK
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 5 593 |
National Geographic Numer Specjalny
Wielki Konkurs Fotograficzny
Warsztaty FotograficzneDedykowane konkursy FOTO dla klientów
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.