TYTUŁ: Motor
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 56 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
285 mm wysokości
225 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: S.C.; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Środek: S.C.; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 58 666 |
Sprzedaż e-wydań | 72 |
PORADNIK KUPUJĄCEGO
AUTOLIDER - plebiscyt motoryzacyjny
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.