Magazyn MiniMini

TYTUŁ: Magazyn MiniMini

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn na licencji jednego z dziecięcych kanałów, teraz w nowej odsłonie. Skierowany do dzieci w wieku 2–6 lat. W każdym numerze znajduje się bajeczka do poczytania oraz strony z ulubionymi bohaterami, spięte wspólną narracją, prowadzoną przez Rybkę MiniMini. Magazyn proponuje dzieciom aktywności wspierające ich rozwój i rozbudzające ciekawość. Na stronach magazynu czekają znani bohaterowie – Wissper z magicznymi przyjaciółmi, Ciuchciaki ze Stacyjkowa, dzielny Strażak Sam z towarzyszami przygód, Świnka Peppa z rodzinką oraz wielu innych. Do każdego numeru dołączona jest wartościowa zabawka.
Średnia objętość 28 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

298 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: WFC Gloss 150g/m2

Środek: Leipa Ultra Sky 70 g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Media Service Zawada Sp. z o.o.
ul. al. Stanów Zjednoczonych 51
04-028 Warszawa
www.msz.com.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Magazyn MiniMini
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 19 829
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

MiniMini+. Niezbędnik Małego Fana, MiniMini+. Wydanie specjalne.

EVENTY

1. Cykliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wspierane kampaniami na kanale MiniMini+. 2. Współpraca na castingach do programu „Wygibajki” kanału MiniMini+; przekazanie uczestnikom egzemplarzy magazynu, roll up promujący magazyn i emisja spotów na ekranach; fundowanie nagród w konkursach organizowanych przez licencjodawcę.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Informacje o konkursach na stronie internetowej partnera telewizyjnego; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada; spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane na telewizyjnych kanałach dziecięcych; recenzje magazynu na popularnych blogach parentingowych, portalach dla dzieci i rodziców.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.