TYTUŁ: Hot Wheels
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 32 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
278 mm wysokości
208 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: Graphocote 80 g/m2; LWC (Paper quality)
Środek: Graphocote 80 g/m2; LWC (Paper quality)
|
Cennik reklam | - |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 25 227 |
Okazjonalnie ukazuje się wydanie specjalne z dwoma oryginalnymi modelami samochodów Hot Wheels.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.