TYTUŁ: Handel
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
280 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Rozpowszechnianie płatne | 61 |
Rozpowszechnianie bezpłatne | 79 677 |
Raporty specjalne w każdym numerze „Handlu”. Newsletter i portal Handelextra.pl dla branży FMCG. Portal Magazynhandel.pl. Analizy i raporty dotyczące poszczególnych kategorii produktowych.
Coroczna uroczysta gala, na której ogłaszane są wyniki konkursu Hit Handlu. Najlepiej sprzedające się produkty w kilkudziesięciu kategoriach, wybrane przez czytelników „Handlu”, odzwierciedlają m.in. najnowsze trendy na rynku FMCG. Jeden z konkursów o najdłuższej historii w branży FMCG, organizowany od 1999 r. Dodatkowo nagrody specjalne w kilku kategoriach przyznaje redakcja „Handlu".
1. „Handel” jako jedyny reprezentuje Polskę w jury międzynarodowego konkursu World Tour na najbardziej innowacyjne produkty spożywcze wprowadzone na świecie. 2. Patronuje i aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branży FMCG. 3. Uczestniczy w konferencjach organizowanych przez VFP Communications i patronuje im.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.