TYTUŁ: Głos Wielkopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Piątek |
Średnia objętość | 48 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
350 mm wysokości
289 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy
Środek: gazetowy
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) | 25 230 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 8 298 |
Sprzedaż e-wydań | 372 |
Chodzieżanin,Dzień Nowotomysko-Grodziski,Dzień Szamotulski,Dzień Wolsztyński,Fakty Kościańskie,Gazeta Pleszewska,Gnieźnieński Tydzień,Życie Krotoszyna,Tydzień Obornicki,Tygodnik Pilski,Tygodnik Śremski,Tygodnik Wągrowiecki,Tygodnik Ziemia Kaliska,Tydzień Międzychodzko-Sierakowski,50+,Dom Gratka,Moto Gratka,Magazyn Rodzinny,Pasaż Poznański,Magazyn Sportowy,Taki jest świat,Tele Magazyn.
Człowiek Roku Wielkopolski Hipokrates Roku Plebiscyt gospodarczy „Nasze Dobre Wielkopolskie" Medale Młodej Sztuki Sportowiec Roku Strażak Roku
Uśmiechnięty Dzień Noc Marzeń Forum Lokalnego Biznesu
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.