TYTUŁ: Gazeta Wyborcza
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Piątek |
Średnia objętość | 68 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
410 mm wysokości
280 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: standardowy gazetowy gramatura 45 gsm
Środek: standardowy gazetowy gramatura 45 gsm
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) | 103 090 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 41 181 |
Sprzedaż e-wydań | 32 |
Integralne dodatki do Gazety Wyborczej: Wysokie Obcasy, Duży Format, Ale Historia, Ekonomia+, Mój Biznes, Wyborcza TV, Co Jest Grane 24, Wolna Sobota oraz magazynowe wydania i wydania specjalne dodatków: Wysokie Obcasy Ekstra, Wysokie Obcasy Praca, Książki. Magazyn do czytania, Wysokie Obcasy wydania specjalne
Przykłady działań: Człowiek Roku Gazety Wyborczej, Superbohaterka Wysokich Obcasów; Olsztyn Green Festival; Białystok New Pop Festival; Women’s Voices; Kobiety Wiedzą, Co Robią; Nagroda im. K. Millera; Nagroda im. R. Kapuścińskiego; plebiscyt muzyczny Sanki; Sztormy Gdańsk; warszawki Stołek i Noga od Stołka; lokalne debaty „Supermiasta”
AKCJE SPOŁECZNE: Wyborcza inicjuje ważne akcje społeczne, m.in. proekologiczną „JednaPlaneta. JednoŻycie”; wzmacniającą kobiety w rozwoju zawodowym „Nieustraszona w pracy”; „Pod dobrą opieką”, która wspiera pielęgniarki i położne; „Jutronauci”, w której eksperci definiują przyszłość; „Supermiasta”, wspierającą lokalne społeczności.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.