TYTUŁ: Forbes
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 150 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
273 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: kreda 170 g
Środek: LWC 60 g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
![](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2021/12/1egwykc41jfos0s4wk4okssocg8occ8-15.jpeg)
![Forbes](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/themes/thegem-child/images/magazine-subpage/naklad_kontrolowany.png)
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 11 365 |
Sprzedaż e-wydań | 1 219 |
![czytelnictwo przeciętnego wydania pisma](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/08/CPW-300x58.png)
![zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-6-300x117.png)
![adexposure wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-30-300x208.png)
![adexposuretime wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-31-300x158.png)
Forbes Life, dodatki tematyczne tj. Diamenty Forbesa
m.in. Kongres Regionów, Diamenty Forbesa, Wielka Gala Bankowości, Kongres Energetyczny, Kongres Polskiego Kapitału, 100 Najbogatszych Polaków
Debaty Forbesa, projekty specjalne, partnerstwa
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.