TYTUŁ: Dziennik Gazeta Prawna
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Poniedziałek |
Średnia objętość | 48 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
410 mm wysokości
280 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Środek: 45g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (poniedziałek, wyd. klucz.) | 32 056 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 3 980 |
Sprzedaż e-wydań | 57 |
Serwisy internetowe Grupa Gazetaprawna.pl w skład której wchodzą: Gazetaprawna.pl Dziennik.pl Forsal.pl Infor.pl Serie wydawnicze: Prawo na co dzień, Prawo bez tajemnic, Prawo dla każdego, Dziennik Gazeta Prawna poleca. Książki o tematyce prawno-podatkowej. Publikacje książkowe oraz płyty CD lub DVD dołączane do DGP (np. Kodeks Pracy, Kodeks Drogowy, Testy na prawo jazdy, Testy maturalne itp. )
Ogólnopolski Kongres Perły Samorządu;Kongres Rynku Wierzytelności;Cykl Konferencji Skrzydła Biznesu;Konferencja Skrzydła zdrowego biznesu;Konferencja Rachunkowość i Podatki;Ranking Gwiazdy Bankowości;Ranking Firm TSL;Ranking Zdrowia Polski;Ranking Izb i Urzędów Skarbowych;Ranking Wydziałów Prawa;Ranking Odpowiedzialnych Firm;Ranking Firm i Doradców Podatkowych.
Konkursy: Economicus; Eureka!DGP Odkrywamy polskie wynalazki; Rising Stars Prawnicy - liderzy jutra; Wizjonerzy; Konkurs Sztuk Wizualnych PRO ARTE. Cykliczne akcje: - specjalne wydanie DGP z okazji Dnia Dziecka, - 2 x w roku wydanie magazynowe DGP, - coroczna akcja dla przedsiębiorców: Nie ma przyszłości bez przedsiębiorczości Twitter: gazetaprawna.pl Instagram: Gazetaprawnapl
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.