TYTUŁ: Classic Auto
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
295 mm wysokości
220 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: WFC Gloss 170g, folia błysk
Środek: Norcote Super H 90g
|
Cennik reklam | - |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 4 032 |
Classicauto jest właścicielem i patronem medialnym Classicauto Cup - największego w Polsce cyklu imprez dla samochodów klasycznych. Każda z edycji pucharu (5-7 w ciągu sezonu) gromadzi od 100 do 150 zawodników.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.