TYTUŁ: Burda
CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Burda to marka rozpoznawalna na całym świecie - obecna w ponad 90 krajach w 17 wersjach językowych. „Burda” jest odpowiedzią na oczekiwania kreatywnych kobiet, które podążają za modą, ale jednocześnie chcą mieć swój własny styl. Umożliwia im to „Burda”, oferując kolekcje modnych strojów do uszycia i propozycje ich stylizacji. Atutem magazynu są precyzyjne wykroje i dokładne opisy szycia, a także niepowtarzalne pomysły na oryginalne dodatki do samodzielnego wykonania. „Burda” nie zapomina także o innych aspektach ładnego wyglądu i dobrego samopoczucia. W każdym wydaniu publikuje artykuły o pielęgnacji urody i podpowiada, jak dbać o zdrowie.
Średnia objętość | 120 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
267 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: ISO Coated v2 (ECI)
Środek: PSO LWC Improved (ECI)
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 9 095 |
CZYTELNICTWO
0
0
kontaktów
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.