Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

TYTUŁ: Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik motoryzacyjny dla chcących wiedzieć więcej. Odsłania przed czytelnikami plany producentów, prezentuje nowości. Publikuje wyczerpujące testy oraz porównania wzbogacone zarówno o szczegółowe dane techniczne, jak i wnikliwe pomiary własne redakcji. Z jednej strony jego przekrojowe i pogłębione podejście do wielu tematów jest w stanie usatysfakcjonować najbardziej wymagających czytelników, z drugiej – w magazynie nie brakuje również materiałów o lżejszym charakterze – o podróżach, motoryzacyjnej codzienności czy też fascynacjach samochodowych.
Średnia objętość 102 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

273 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: MWC; profil: ISOcoated_v2_eci.icc

Środek: LWC+; profil: PSO_LWC_Improved_eci.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 23 119
Sprzedaż e-wydań 34
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

AUTO MOTO SAMOCHODY UŻYWANE

EVENTY

AUTOLIDER - plebiscyt motoryzacyjny

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.