Zamów raport

indywidualne zamówienie

Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy potrzebują codziennego dostępu do specjalistycznego oprogramowania z badaniami prasy i reklamy prasowej. Dlatego dla tych Klientów, którym wystarczy pojedynczy raport stworzyliśmy ofertę zamówień indywidualnych. Raport jest przygotowywany przez specjalistów, zawiera aktualne dane w przejrzystej formie. Zachęcamy także do zapoznania się z oprogramowaniem, które służy nam do analizy danych:
logo magazynu

Raport indywidualny
dla kogo jest to rozwiązanie?

Z naszych rozwiązań korzystają Wydawcy, Domy Mediowe, Agencje reklamowe oraz inni specjaliści, zajmujący się analizą prasy i reklamy na co dzień. Jednak zdajemy sobie sprawę, że wiele osób potrzebuje otrzymać profesjonalnie opracowany raport, np. w celu realizacji przetargu, wyboru odpowiedniej grupy celowej przy realizacji pojedynczej kampanii reklamowej czy weryfikacji informacji na temat popularności określonych tytułów prasowych. Tym wszystkim osobom polecamy skorzystanie z oferty indywidualnego raportu. Cena raportu zależy od tego, jaki będzie zakres zleconych pras – od ilości wskaźników, zakresu badanych tytułów prasowych czy okresu, z którego mają być opracowane dane.
Ze względu na to, że posiadamy bardzo szeroki zakres danych, zachęcamy do zapoznania się z poniższą listą zagadnień. Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania nam formularza z zapytaniem ofertowym.

Oprogramowanie Teleskop:

  • Nakład prasy (z podziałem na pisma płatne i bezpłatne/branżowe/ogólnopolskie, regionalne i lokalne/rodzaje periodyczności)
  • Rodzaje rozpowszechniania prasy (z podziałem na e-wydania/prenumeraty/sposoby dystrybucji/płatne i bezpłatne)

Oprogramowanie PBC Planner:

  • Czytelnictwo wybranych pism ogółem lub w wybranej grupie
  • Czytelnictwo pism w określonych kategoriach: dzienniki ogólnopolskie/dzienniki regionalne/tygodniki/dwutygodniki/miesięczniki/dwumiesięczniki/kwartalniki/dodatki
  • Współczytelnictwo wybranych pism
  • Profil czytelnika (dane demograficzne – wiek/płeć/status materialny/miejsce zamieszkania/zainteresowania/sytuacja zawodowa/wykształcenie/aktywność konsumencka/znajomość języków obcych/wielkość gospodarstwa domowego/częstotliwość aktywności w internecie)
  • Zmiany czytelnictwa wybranych pism w określonym czasie