Warsztaty Strzeleckie PBC – fotorelacja
W ramach współpracy z domami mediowymi, Polskie Badania Czytelnictwa zorganizowały dla użytkowników programu PBC Planner, Warsztaty Strzeleckie. Podczas spotkania po raz pierwszy zostały zaprezentowane wyniki badania „Czytelnictwo prasy wśród kupujących dobra luksusowe”.
Każda z osób uczestniczyła w trzech panelach:
1. Nauka budowy broni.
Uczestnicy nauczyli się rozkładać i składać trzy rodzaje broni: Pistolet Glock, Karabin AKM (Kałach), Pistolet Maszynowy PM84P (Glauberyt).
2. Strzelanie na Trenażerach Strzeleckich (bezpieczny trening strzelecki).
Uczestnicy mieli do dyspozycji sportowe oraz wojskowe tory strzeleckie, a także konkurencje pistoletu dynamicznego. Chętni, lubiący rywalizację mogli zmierzyć się w konkurencji zwanej „choinką”.
3. Strzelanie z broni ostrej.
Wszyscy zainteresowani spróbowali swoich sił w strzelaniu z broni o różnych kalibrach: 5,6 mm, 9 mm oraz 12 mm. Do dyspozycji mieli broń: Margolin, Glock 17 i 43 oraz strzelbę gładkolufową.
Po zakończeniu powyższych paneli, zostały zorganizowane zawody strzeleckie, które obejmowały dwie konkurencje. Strzelanie z pistoletu sportowego na dystansie 25 m oraz strzelanie na trenażerach strzeleckich na dynamicznym torze „Practical Shooting”.
I miejsce zajęła Agnieszka Kowalska reprezentantka domu mediowego MediaCom Warszawa Sp. z o.o.
II miejsce zajął Bartosz Cieśliński reprezentant domu mediowego Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o.
III miejsce zajęła Aleksandra Jaśkiewicz reprezentantka domu mediowego OMD Sp. z o.o.
Zwycięzcy otrzymali pamiątkowe puchary, zaś wszyscy uczestnicy medale.
Nad bezpieczeństwem uczestników czuwała firma Serrator Team, która również poprowadziła warsztaty. Wydarzenie odbyło się na Strzelnicy FSO w Warszawie.