81% Polaków jest mocno związanych z Polską

Za najważniejsze wydarzenia w ostatnim stuleciu uznają pontyfikat Jana Pawła II, okupację hitlerowską i wstąpienie do Unii Europejskiej.

6 lat ago

Bogaci i zamożni czytają więcej gazet niż statystyczni Polacy

Poziom czytelnictwa prasy jest bezpośrednio powiązany z zasobnością portfeli Polaków.

6 lat ago

Warsztaty Strzeleckie PBC – fotorelacja

Podczas spotkania z mediaplannerami po raz pierwszy zostały zaprezentowane wyniki badania „Czytelnictwo prasy wśród kupujących dobra luksusowe”.

6 lat ago

Dane ZKDP, PBC, PBI i FB w jednym miejscu

Prasa+ Siła Marki to aplikacja, która umożliwia dostęp do najważniejszych informacji i danych o tytułach prasowych zarejestrowanych w ZKDP.

7 lat ago

Zalety reklamy kontekstowej

Zalety reklamy kontekstowej Reklama umieszczona w odpowiednim kontekście redakcyjnym jest lepiej zapamiętana niż reklama niekontekstowa. Dowiodły temu badania przeprowadzone przez…

7 lat ago

Reklama w prasie angażuje bardziej niż w innych mediach

Reklama w prasie angażuje bardziej niż w innych mediach Badanie „Prasa angażuje” opublikowane w 2017 roku przez PBC, wykonane przy…

7 lat ago