Categories: Wydarzenia

Warsztaty Strzeleckie PBC – fotorelacja

Warsztaty Strzeleckie PBC – fotorelacja

W ramach współpracy z domami mediowymi, Polskie Badania Czytelnictwa zorganizowały dla użytkowników programu PBC Planner, Warsztaty Strzeleckie. Podczas spotkania po raz pierwszy zostały zaprezentowane wyniki badania „Czytelnictwo prasy wśród kupujących dobra luksusowe”.

Każda z osób uczestniczyła w trzech panelach:

1. Nauka budowy broni.
Uczestnicy nauczyli się rozkładać i składać trzy rodzaje broni: Pistolet Glock, Karabin AKM (Kałach), Pistolet Maszynowy PM84P (Glauberyt).

2. Strzelanie na Trenażerach Strzeleckich (bezpieczny trening strzelecki).
Uczestnicy mieli do dyspozycji sportowe oraz wojskowe tory strzeleckie, a także konkurencje pistoletu dynamicznego. Chętni, lubiący rywalizację mogli zmierzyć się w konkurencji zwanej „choinką”.

3. Strzelanie z broni ostrej.
Wszyscy zainteresowani spróbowali swoich sił w strzelaniu z broni o różnych kalibrach: 5,6 mm, 9 mm oraz 12 mm. Do dyspozycji mieli broń: Margolin, Glock 17 i 43 oraz strzelbę gładkolufową.

Po zakończeniu powyższych paneli, zostały zorganizowane zawody strzeleckie, które obejmowały dwie konkurencje. Strzelanie z pistoletu sportowego na dystansie 25 m oraz strzelanie na trenażerach strzeleckich na dynamicznym torze „Practical Shooting”.

I miejsce zajęła Agnieszka Kowalska reprezentantka domu mediowego MediaCom Warszawa Sp. z o.o.
II miejsce zajął Bartosz Cieśliński reprezentant domu mediowego Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o.
III miejsce zajęła Aleksandra Jaśkiewicz reprezentantka domu mediowego OMD Sp. z o.o.

Zwycięzcy otrzymali pamiątkowe puchary, zaś wszyscy uczestnicy medale.
Nad bezpieczeństwem uczestników czuwała firma Serrator Team, która również poprowadziła warsztaty. Wydarzenie odbyło się na Strzelnicy FSO w Warszawie.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…

3 lata ago

Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…

3 lata ago