Raporty

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism branżowych i bezpłatnych na temat…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej – w przypadku prasy odbiorcy…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane m.in. potrzebą optymalizacji budżetu w…

3 lata ago

Raport Kongresu USA

Amerykański Kongres opublikował druzgocący 450 stronicowy raport na temat technologicznej „wielkiej czwórki” czyli Google, Amazona, Facebooka i Apple. Wskazuje on…

4 lata ago

Raport Przedsiębiorcy

W połowie 2018 r. PBC zleciło badanie osób, które są właścicielami mikro i małych firm, na temat czytelnictwa prasy, prywatnej…

4 lata ago

E-wydania – prasa w dobie koronawirusa

O tym, czym są e-wydania, w jakiej formie można je zamówić oraz czy jest to jeden ze sposobów na rozwój…

4 lata ago