Reklama prasowa

Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą…

3 lata ago

Nowa jakość badań konsumenckich

Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i…

3 lata ago

Czytelnicy-właściciele firm

Tym razem pod lupę wzięliśmy przedsiębiorców, a dokładniej te osoby, które nie tylko posiadają własną działalność gospodarczą, ale także kierują…

4 lata ago

Badanie Face Reader

Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze…

4 lata ago

Kim są ci, którzy nas leczą?

Prezentujemy raport dotyczący pracowników służby zdrowia. W raporcie znajdują się informacje na temat demografii, ale także poglądy respondentów, na temat…

4 lata ago

Raport Dekada Kobiet

Prezentujemy raport „POLKI-CZYTELNICZKI PRASY W LATACH 2009-2019.”. Dane zostały opracowane przez nasz Zespół specjalnie z okazji Dnia Kobiet na podstawie…

4 lata ago