Zasięg reklamy prasowej można już dokładnie zmierzyć!

Prasa jest medium, w którym reklama nie musi walczyć o uwagę odbiorcy – czytelnicy zauważają blisko 90 proc. zamieszczanych w…

5 lat ago

Reklama prasowa jest mierzalna! Fotorelacja

Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana…

5 lat ago

Nowe badanie PBC – Zaangażowanie w reklamę

Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy…

5 lat ago

Im atrakcyjniejszy urlop, tym wyższe czytelnictwo pism społecznych

Jakie gazety czytają urlopowicze? Osoby wypoczywające w kraju: 11,4% Tele Tydzień 8,1% Życie na Gorąco 7,2% To & Owo 6,2%…

5 lat ago

Siła reklamy prasowej

Jedno wydanie pisma to wiele kontaktów z reklamą. Dodatkowo reklama w prasie angażuje odbiorcę o wiele bardziej niż w innych…

5 lat ago

Mniej badań, więcej modelowania. Machine Learning w badaniu mediów

Uczenie maszynowe zmienia nasze myślenie o badaniach ilościowych i wytycza nowe ścieżki w sposobach ich realizacji.

6 lat ago