Categories: Raporty

Im atrakcyjniejszy urlop, tym wyższe czytelnictwo pism społecznych

Im atrakcyjniejszy urlop, tym wyższe czytelnictwo pism społecznych

Co drugi Polak deklaruje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy wyjeżdżał, aby odpocząć. Na podróże po kraju zdecydowało się 35 proc. Polaków, na działce wypoczywało 6 proc., natomiast za granicę wyjechało prawie 15 proc.

Najniższe czytelnictwo w wybranych poniżej pismach jest wśród osób, które spędzają urlop w domu – wynosi 8,1 proc. To nawet mniej niż w całej populacji (w wieku 15-75 lat), w której to czytelnictwo wynosi 12,3 proc. Prawie dwukrotnie wyższe jest wśród osób, które spędziły urlop za granicą, ponieważ wynosi 21,4 proc. Natomiast wśród osób, które wybrały wycieczki krajowe, czytelnictwo tych pism to 15,9 proc.

Czytelnictwo wybranych dzienników i tygodników opinii

Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2017 – marzec 2019; CPW; czytelnictwo wybranych przez PBC tygodników i dzienników opinii, N = 40 119, realizacja Kantar Polska S.A.

Jakie gazety czytają urlopowicze?
Osoby wypoczywające
w kraju:

11,4% Tele Tydzień
8,1% Życie na Gorąco
7,2% To & Owo
6,2% Skarb
5,2% Twój Styl
4,9% Auto Świat
4,9% Viva
4,8% Angora
4,2% Chwila dla Ciebie
4,1% Komputer Świat
Osoby wypoczywające
za granicą:

7,5% Tele Tydzień
7,0% Skarb
6,4% Newsweek
6,3% Twój Styl
6,0% Angora
5,5% Viva
5,0% Gazeta Wyborcza
4,8% Auto Świat
4,6% Polityka
4,4% Świat Wiedzy

 

Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2017 – marzec 2019; CPW; ranking pism badanych przez PBC wśród osób, które spędzają urlop na wycieczkach krajowych oraz na wycieczkach zagranicznych, N = 40 119, realizacja Kantar Polska S.A.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…

3 lata ago

Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…

3 lata ago