Reklama prasowa w mediaplanie

Program PBC Planner to nie tylko ogromne źródło wiedzy na temat prasy i jej czytelników, ale także praktyczne narzędzie pozwalające…

3 lata ago

Wydawcy tworzą nowoczesny ośrodek badawczy

17 grudnia podczas XLVIII Zwyczajnego Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), jego członkowie przegłosowali uchwałę o rozwiązaniu ZKDP. Wniosek w…

3 lata ago

Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą…

3 lata ago

Nowa jakość badań konsumenckich

Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i…

3 lata ago

Sprzedaż E-wydań Czasopism Listopad 2020

Zebraliśmy już wszystkie dane za pierwsze trzy kwartały 2020 roku! Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w okresie od stycznia do…

4 lata ago

Raport Kongresu USA

Amerykański Kongres opublikował druzgocący 450 stronicowy raport na temat technologicznej „wielkiej czwórki” czyli Google, Amazona, Facebooka i Apple. Wskazuje on…

4 lata ago