Polskie Badania Czytelnictwa wspólnie z wydawcami oraz domami mediowymi wypracowała kształt nowego badania prasy. Obok znacznie powiększonej próby badania czytelnictwa, spółka wprowadza na stałe badanie rzeczywistych zachowań respondentów na reklamie prasowej. Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana z uwagą i skupieniem – angażuje czytelnika!
Podczas spotkania “Reklama prasowa jest mierzalna!” Prezes PBC Waldemar Izdebski wspólnie z Ludmiłą Lib Research Manager z domu mediowego Mindshare zaprezentowali główne idee, korzyści, wskaźniki i wyniki nowego badania “Zaangażowanie w reklamę”. Natomiast o strategiach włączania prasy do marketingu mix opowiadał Paweł Tkaczyk – strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny.
Więcej o nowym badaniu PBC “Zaangażowanie w reklamę”.
O nowych wskaźnikach.
Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…