Categories: Raporty

Dane ZKDP, PBC, PBI i FB w jednym miejscu

dane ZKDP, PBC, PBI i FB w jednym miejscu

Czym jest Prasa+ Siła Marki? To aplikacja dostępna na stronie www.prasaplus.pl, która umożliwia dostęp do najważniejszych informacji i danych o tytułach prasowych zarejestrowanych w ZKDP. Jest to platforma prezentująca różne aktywności prasy na rynku medialnym.

Prasa+ Siła Marki składa się z 3 głównych działów:

1. Raporty tytułów
Każdy tytuł posiada odrębny raport, który składa się z dwóch części:

• CZĘŚCI LICZBOWEJ – znaleźć tu możemy wybrane wskaźniki ZKDP, a także dane Polskich Badań Czytelnictwa oraz Polskich Badań Internetu – jeśli tytuł uczestniczy w tych badaniach i udostępnia wyniki. W tej części widoczna jest także średnia miesięczna „polubień” fanpage’a z Facebooka (jeżeli tytuł go posiada, a wydawca wyraża zgodę na publikację wyników). W jednym miejscu mamy dostęp do danych z aż 4 różnych źródeł.

• INFORMACJI WYDAWCY – to część opisowa, podzielona na takie kategorie jak: opis tytułu, kontakt, grupa docelowa, portfolio tytułu, eventy, dodatkowe aktywności, adresy stron www. To właśnie w tym miejscu wydawcy mogą zaprezentować swoje marki i pokazać, że tytuł prasowy nie kończy się na papierowym wydaniu.

Każdy raport, mieszczący się na jednej stronie A4, można pobrać w formacie PDF. Co miesiąc publikowane są nowe raporty, dzięki czemu użytkownicy mają dostęp do najświeższych danych.

2. Analizy

To proste i intuicyjne narzędzie pozwala szybko porównywać wszystkie dostępne w aplikacji dane dla dowolnej liczby tytułów. Stworzenie analizy sprowadza się do wybrania interesującego nas okresu, tytułów i wskaźników, a następnie zapisania jej na swoim koncie. Funkcja zapisu pozwala później edytować przygotowane zestawienia w dowolny sposób. Gotową analizę można wygenerować w formacie Excel.

3. Wydawcy 

W zakładce Wydawcy możemy znaleźć szczegółowe informacje o wydawcach – członkach ZKDP, a także przejść do „wizytówek” poszczególnych tytułów. To właśnie tam znajdziemy m.in.: dane teleadresowe, częstotliwość, typ i zasięg pisma, średnią objętość, podstawową cenę egzemplarzową, wymiary, rodzaj papieru i link do cennika reklam.

Bezpłatny dostęp do danych

Kto może korzystać z Prasy+ Siły Marki? Absolutnie każdy, kto jest zainteresowany informacjami o rynku prasowym. System w szczególności adresowany jest do przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych i reklamodawców, ponieważ w jednym miejscu gromadzi wszystkie niezbędne informacje ułatwiające decyzje o zamieszczeniu reklam. Pomoże też przedstawicielom handlowym wydawnictw w przygotowaniu prostych i przejrzystych prezentacji dla klientów.

W wersji dla użytkowników niezalogowanych gwarantujemy dostęp do aktualnych raportów oraz zakładki Wydawcy. Wystarczy jednak szybka rejestracja – z podaniem adresu e-mail – aby móc korzystać z wszystkich funkcji. Po zalogowaniu można przeglądać archiwalne raporty, a także korzystać z działu Analiz i tworzyć własne zestawienia. Warto zaznaczyć, że dostęp do danych w systemie jest całkowicie bezpłatny.

Przykładowo wypełniony wzór raportu.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…

3 lata ago

Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…

3 lata ago