wśród przedsiębiorców
Jak widać na powyższym wykresie rodzaje miesięczników w tej grupie są bardzo różnorodne – znajdują się wśród nich zarówno tytuły prasowe skierowane do mężczyzn i do kobiet oraz do różnych grup wiekowych. Podobnie tematyka miesięczników jest bardzo zróżnicowana – od budownictwa i aranżacji wnętrz, przez podróże, motoryzację, po zdrowe i modę. Na tym przykładzie widać wyraźnie, że choć możemy intuicyjnie kojarzyć niektóre grupy zawodowe z konkretną prasą branżową, czasami warto spojrzeć trochę szerzej. W końcu grupa celowa, do której chcemy trafić ma także inne zainteresowania poza pracą i to dzięki skupieniu się na nich możemy zaplanować nietypową i efektywną komunikację.
Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…