Badania

Reklama prasowa jest mierzalna! Fotorelacja

Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana…

5 lat ago

Nowe badanie PBC – Zaangażowanie w reklamę

Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy…

5 lat ago

Czytelnicy prasy wobec niepodległości [RAPORT]

Jakie zdaniem Polaków i czytelników prasy są najważniejsze wydarzenia z ostatnich 100 lat? Jak mocno czujemy się związani z naszym…

6 lat ago

Nowe GRP dla prasy

Polskie Badania Czytelnictwa prowadzą od wielu miesięcy testy metodologiczne w celu określenia, ile razy czytelnicy powracają do tego samego wydania…

6 lat ago

Co czytają kobiety, które dbają o urodę?

Co czytają kobiety, które dbają o urodę? Poniżej przedstawiamy wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie Polskich Badań…

7 lat ago

Dlaczego warto korzystać z PBC Plannera?

Dlaczego warto korzystać z PBC Plannera? PBC Planner to platforma dedykowana prasie, ułatwiająca planowanie kampanii reklamowych. Jest doskonałym narzędziem, z…

7 lat ago