Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana…
Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy…
Jakie zdaniem Polaków i czytelników prasy są najważniejsze wydarzenia z ostatnich 100 lat? Jak mocno czujemy się związani z naszym…
Polskie Badania Czytelnictwa prowadzą od wielu miesięcy testy metodologiczne w celu określenia, ile razy czytelnicy powracają do tego samego wydania…
Co czytają kobiety, które dbają o urodę? Poniżej przedstawiamy wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie Polskich Badań…
Dlaczego warto korzystać z PBC Plannera? PBC Planner to platforma dedykowana prasie, ułatwiająca planowanie kampanii reklamowych. Jest doskonałym narzędziem, z…