Badania

Dlaczego warto korzystać z PBC Plannera?

Dlaczego warto korzystać z PBC Plannera?

PBC Planner to platforma dedykowana prasie, ułatwiająca planowanie kampanii reklamowych.

Jest doskonałym narzędziem, z którego korzystają wszystkie domy mediowe ponieważ:
1. Ułatwia pracę – w jednym miejscu znajdują się wszystkie niezbędne informacje o prasie.
2. Oszczędza czas dzięki nowym funkcjonalnościom i usprawnieniom.
3. Stanowi platformę współpracy – tworzą ją wspólnie domy mediowe, wydawcy i PBC.
4. Jest nowoczesnym narzędziem pracy mediaplanera.
5. Jest programem dedykowanym do planowania kampanii reklamowych w prasie (a nie programem do wielu badań).

Co znajdziesz w PBC Plannerze?

1. Wyniki czytelnictwa plus
– siła nabywcza czytelników prasy,
– klasyfikacja zawodów,
– moduł zachowań w Internecie,
– indeks cyfryzacji, aktywności konsumenta.

2. Dane wspomagające planowanie:
– cenniki reklam i rabaty,
– dane o sprzedaży egzemplarzowej,
– bazy tytułów/wydawców, dat emisji wydań.

3. Dodatkowe badania realizowane przez PBC.

Planujesz kampanie reklamowe w prasie i jesteś zainteresowany/ zainteresowana programem? Napisz do nas na adres: izabela.sawczak@pbc.pl lub zadzwoń (22) 827-02-23.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…

3 lata ago

Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…

3 lata ago