Wydarzenia

Warsztaty kulinarne “Zmysłowa prasa” – fotorelacja

Warsztaty kulinarne “Zmysłowa prasa” – fotorelacja

Wraz z doświadczonymi szefami kuchni, Tomaszem Królikowskim, Jakubem Steuermark oraz Łukaszem Konikiem odbyliśmy kulinarną podróż, przez żołądek… do prasy.

Opowiadaliśmy o wpływie zmysłów na percepcję otoczenia, oddziaływaniu reklamy na zmysły oraz skuteczności samplingu w prasie.

W warsztatach wzięli udział pracownicy wydawnictw prasowych oraz mediaplannerzy. Wszyscy uczestnicy podzieleni zostali na kilka drużyn, a ich zadaniem było stworzenie innego dania z tych samych składników. Obok doskonałej zabawy teamy zgłębiały arkana sztuki kulinarnej.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…

3 lata ago

Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…

3 lata ago