Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze…
Prezentujemy raport dotyczący pracowników służby zdrowia. W raporcie znajdują się informacje na temat demografii, ale także poglądy respondentów, na temat…
Prezentujemy raport „POLKI-CZYTELNICZKI PRASY W LATACH 2009-2019.”. Dane zostały opracowane przez nasz Zespół specjalnie z okazji Dnia Kobiet na podstawie…
Reklama prasowa rewelacyjnie buduje autorytet i tego nie da się zamienić 1:1 na reklamę online. Dla reklamodawców wciąż jest atrakcyjna,…
Czytanie jest procesem wymagającym zaangażowania wielu mechanizmów. W rozpoznawaniu i rozumieniu tekstu pisanego uczestniczą nie tylko gałki oczne, ale także…
Prasa jest medium, w którym reklama nie musi walczyć o uwagę odbiorcy – czytelnicy zauważają blisko 90 proc. zamieszczanych w…