Sprzedaż i rozpowszechnianie prasy
DANE OGÓLNODOSTĘPNE DLA KONTROLOWANYCH TYTUŁÓW PRASOWYCH.
Badanie kontrolowanych tytułów prasowych podlegające audytowi koncentruje się wokół informacji o sprzedaży i rozpowszechnianiu pism. Płatne tytuły prasowe podzielone są według periodyczności na dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki. Dodatkowo prezentowane są również dane na temat pism branżowych i bezpłatnych. Poniższe dane są danymi rolowanymi z ostatnich 6 miesięcy. W zestawieniu znajdują się zarówno informacje o średnich i sumach sprzedaży i rozpowszechniania, jak i dane uwzględniające podział na wydania drukowane i e-wydania.
Prezentowane zestawienia opierają się na następujących wskaźnikach:
Sprzedaż wydań ogółem oznacza sumę sprzedaży egzemplarzowej, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, wszystkich form prenumeraty i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż wydań drukowanych oznacza sumę sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych i wszystkich form prenumeraty Wydań drukowanych.
Sprzedaż e-wydań oznacza egzemplarze wykazane w sprzedaży egzemplarzowej e-wydań i prenumeracie e-wydań.
Rozpowszechnianie bezpłatne wydań drukowanych egzemplarze promocyjne, rozpowszechnione bezpłatnie oraz egzemplarze, za które wydawca otrzymał mniej niż 30% Ceny Egzemplarzowej danego Wydania.
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem oznacza suma wszystkich egzemplarzy rozpowszechnionych bezpłatnie.
Szczegóły dotyczące realizacji badania: wskaźniki audytu i metodologia audytu.