W programie PBC Planner znajdują się dane opracowywane na podstawie nowoczesnych technologii takich jak machine learning czy eyetracking. W badaniach, które następnie udostępniamy Klientom, bierze rocznie udział 30 000 respondentów z całego kraju. Poza szerokim zakresem badań i efektywnymi metodami analitycznymi dbamy także o to, żeby nasze badania były rzetelne i obiektywnie prezentowały informacje na temat polskich czytelników. Więcej na temat stosowanych przez nas metod można znaleźć w zakładkach Wskaźniki i Metodologia.
Przez lata naszej działalności związanej z analizą i badaniem prasy w Polsce udało nam się stworzyć wyjątkowy program PBC Planner, który jest obecnie jedyną taką platformą na rynku. Program pozwala Domom Mediowym na efektywne planowanie reklamy w prasie dla swoich klientów, dzięki temu, że zawiera ogromną ilość danych demograficznych na temat czytelników oraz informacji na temat wydawanych w Polsce tytułów prasowych.
Wśród danych nasi Klienci znajdą informacje na temat:
Dzięki ścisłej współpracy z Domami Mediowymi udaje nam się doskonalić PBC Planner z roku na rok oferując mediaplanerom coraz bardziej funkcjonalne narzędzie. Oczywiście, dużą zasługą jest także udział Wydawców tytułów prasowych, których udział w programie pozwala na stworzenie tak szerokiej bazy danych.
Dzięki dużej ilości zróżnicowanych danych na temat czytelnictwa prasy PBC Planner znacznie ułatwia planowanie reklamy prasowej.
Dzięki platformie na planowaniu mediów spędzisz mniej czasu… z większym efektem!
PBC Planner możesz udostępnić dowolnej ilości pracowników w ramach jednej umowy.
Jeżeli masz problem z obsługą programu możesz liczyć na serwis. Nasz pracownik jest dostępny codziennie od 10:00 do 16:00.
Oferujemy Klientom zarówno wstępne szkolenia, jak i szkolenia uzupełniające. Nie musisz więc inwestować dodatkowo w naukę!
Dane w programie PBC Planner aktualizujemy co miesiąc. Masz więc zawsze pewność, że informacje są rzetelne.
Słuchamy naszych Klientów i chcemy być dla nimi partnerami. Dlatego zbieramy cyklicznie uwagi na temat problemów z obsługą platformy.
Z programu możesz korzystać wszędzie. Ponadto umożliwia on elastyczne porównywanie wielu danych i wyciąganie zestawień.
W programie PBC Planner znajduję się najbardziej znane tytuły prasowe oraz uznane marki Wydawców. Nie ograniczamy się jednak do najbardziej popularnych tytułów, ponieważ wtedy zakres badań, jak i rzetelność wniosków byłyby mocno ograniczone. Stąd mediaplanerzy znajdą wśród danych w PBC Plannerze także tytuły branżowe czy regionalne, które mogą stanowić świetne miejsce reklamy skierowanej do skonkretyzowanych grup odbiorców. Osoby bardziej zainteresowane szczegółami zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym wykazem tytułów prasowych:
Poniżej prezentujemy listę Wydawców, którzy aktualnie udostępniają swoje dzienniki, dwutygodniki, tygodniki, miesięczniki i dwumiesięczniki do badań. To dzięki efektywnej, wieloletniej współpracy z nimi możemy obecnie pochwalić się tak szeroką bazą informacji na temat prasy w Polsce!
Mamy zaszczyt pracować z najbardziej rozpoznawalnymi Domami Mediowymi w kraju. Nasza współpraca ogranicza się tylko na udostępnianiu narzędzia do planowania reklam – cyklicznie zbieramy także wszelki uwagi i sugestie dotyczące funkcjonalności programu PBC Planner oraz poszerzania jego funkcji o nowe rozwiązania. Dzięki tym praktycznym uwagom od mediaplanerów, zbieranych latami, nasz program spełnia oczekiwania specjalistów. Dlatego też każdy nowy Klient oznacza dla nas nową dawkę wiedzy i inspiracji do działania.
Wśród naszych Klientów znajdują się między innymi:
Zachęcamy do współpracy wszystkie podmioty zainteresowane analizą rynku reklamy prasowej. Współpracujemy głównie z Domami Mediowymi, ale jesteśmy otwarci także na współpracę z innymi przedsiębiorstwami zajmującymi się planowaniem mediów. Zapewniamy zaangażowanie, atrakcyjne warunki współpracy i indywidualne podejście.