Poniżej przedstawiamy wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa, z których wynika jakie tytuły są najbardziej popularne wśród kobiet wydających pieniądze na produkty i usługi do pielęgnacji urody.
Fale (12): Styczeń 2016-Grudzień 2016
Wskaźniki: CPW – Czytelnictwo Przeciętnego Wydania
Liczba kobiet: N = 10 311 (51,38%), estymacja na populację 15 483 878, błąd maksymalny 0,89%, poziom istotności 0,95.
Następujące zmienne nie były badane w falach:
– Wykonuje na rachunku operacje przez telefon komórkowy: Styczeń 2016-Luty 2016
– Jaką kwotę wydał w ciągu 30 dni na ubrania dla siebie: Styczeń 2016-Luty 2016
– Jaką kwotę wydał w ciągu 3 miesięcy na perfumy i wody toaletowe: Styczeń 2016-Luty 2016
Następujące pisma nie były badane w falach:
– Dbam o Zdrowie: Styczeń 2016-Marzec 2016
– Nostalgia: Styczeń 2016-Maj 2016
Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…