Jest doskonałym narzędziem, z którego korzystają wszystkie domy mediowe ponieważ:
1. Ułatwia pracę – w jednym miejscu znajdują się wszystkie niezbędne informacje o prasie.
2. Oszczędza czas dzięki nowym funkcjonalnościom i usprawnieniom.
3. Stanowi platformę współpracy – tworzą ją wspólnie domy mediowe, wydawcy i PBC.
4. Jest nowoczesnym narzędziem pracy mediaplanera.
5. Jest programem dedykowanym do planowania kampanii reklamowych w prasie (a nie programem do wielu badań).
1. Wyniki czytelnictwa plus
– siła nabywcza czytelników prasy,
– klasyfikacja zawodów,
– moduł zachowań w Internecie,
– indeks cyfryzacji, aktywności konsumenta.
2. Dane wspomagające planowanie:
– cenniki reklam i rabaty,
– dane o sprzedaży egzemplarzowej,
– bazy tytułów/wydawców, dat emisji wydań.
3. Dodatkowe badania realizowane przez PBC.
Planujesz kampanie reklamowe w prasie i jesteś zainteresowany/ zainteresowana programem? Napisz do nas na adres: izabela.sawczak@pbc.pl lub zadzwoń (22) 827-02-23.
Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…