Reklama prasowa

Reklama prasowa wciąż skutecznaReklama prasowa wciąż skuteczna

Reklama prasowa wciąż skuteczna

Reklama prasowa rewelacyjnie buduje autorytet i tego nie da się zamienić 1:1 na reklamę online. Dla reklamodawców wciąż jest atrakcyjna,…

5 lat ago
Historia badań eyetrackingowychHistoria badań eyetrackingowych

Historia badań eyetrackingowych

Czytanie jest procesem wymagającym zaangażowania wielu mechanizmów. W rozpoznawaniu i rozumieniu tekstu pisanego uczestniczą nie tylko gałki oczne, ale także…

5 lat ago
Zasięg reklamy prasowej można już dokładnie zmierzyć!Zasięg reklamy prasowej można już dokładnie zmierzyć!

Zasięg reklamy prasowej można już dokładnie zmierzyć!

Prasa jest medium, w którym reklama nie musi walczyć o uwagę odbiorcy – czytelnicy zauważają blisko 90 proc. zamieszczanych w…

5 lat ago
Nowe badanie PBC – Zaangażowanie w reklamęNowe badanie PBC – Zaangażowanie w reklamę

Nowe badanie PBC – Zaangażowanie w reklamę

Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy…

5 lat ago
Siła reklamy prasowejSiła reklamy prasowej

Siła reklamy prasowej

Jedno wydanie pisma to wiele kontaktów z reklamą. Dodatkowo reklama w prasie angażuje odbiorcę o wiele bardziej niż w innych…

6 lat ago
Sampling w prasie – skuteczna metoda promocji sprzedażySampling w prasie – skuteczna metoda promocji sprzedaży

Sampling w prasie – skuteczna metoda promocji sprzedaży

Sampling jest podstawowym źródłem informacji o nowym produkcie, a także zwiększa zainteresowanie daną reklamą.

7 lat ago