Categories: Wydarzenia

Czytelnictwo pism w segmencie dom, wnętrze, ogród

Czytelnictwo pism w segmencie dom, wnętrze, ogród

Wspólnie z wydawcami prasy i mediaplanerami tworzyliśmy ogrody w szkle. Rozmawialiśmy przy tym o segmencie prasy dom, wnętrze, ogród.

Zarówno pisma ogrodowe, jak i te o wystroju wnętrz są częściej czytane przez kobiety. Panowie preferują magazyny o budowie domów. Około 50% czytelników omawianego segmentu to osoby wykształcone, między 30 a 50 rokiem życia. Natomiast, co drugi czytelnik posiada polisę ubezpieczenia domu lub mieszkania i znacznie częściej kupuje sprzęt AGD.

Im więcej dóbr ogrodniczych i wyposażenia wnętrz kupują respondenci, tym częściej czytają pisma z segmentu dom, wnętrze, ogród. Czytelnicy tych pism dwa, a nawet trzy razy częściej niż statystyczny Polak kupują, budują lub planują nieruchomość.

*Ranking pism w segmencie dom, wnętrze, ogród.

Warsztaty poprowadził znany bloger, ogrodnik, stały gość programu „Pytanie na śniadanie” – Wojciech Wardecki.

Jak pielęgnować ogród w szkle?

  1. Postaw swój mikroświat w jasnym pomieszczeniu, ale unikaj promieni słonecznych i zbyt wysokich temperatur.
  2. Podlewaj, gdy ziemia ma już lekko matowy kolor i przykleja się do ścianek słoja.
  3. Dostarczaj wodę bezpośrednio pod roślinę.
  4. Jeśli Twoje liście żółkną – zmniejsz ilość dostarczanej wody.
  5. Jeśli Twoje liście zaczynają brązowieć – zwiększ ilość dostarczanej wody.
  6. Używaj tylko nawozów humusowych albo wcale.
  7. Gdy roślina ma już za mało miejsca w słoju – przesadź ją.

Każdy uczestnik wrócił do domu z własnym ogrodem.
*Badanie PBC, realizacja Kantar Polska, V’17 – IV’18, CPW, N=20 038.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…

3 lata ago

Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…

3 lata ago

Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…

3 lata ago

Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…

3 lata ago

Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…

3 lata ago