Wspólnie z wydawcami prasy i mediaplanerami tworzyliśmy ogrody w szkle. Rozmawialiśmy przy tym o segmencie prasy dom, wnętrze, ogród.
Zarówno pisma ogrodowe, jak i te o wystroju wnętrz są częściej czytane przez kobiety. Panowie preferują magazyny o budowie domów. Około 50% czytelników omawianego segmentu to osoby wykształcone, między 30 a 50 rokiem życia. Natomiast, co drugi czytelnik posiada polisę ubezpieczenia domu lub mieszkania i znacznie częściej kupuje sprzęt AGD.
Im więcej dóbr ogrodniczych i wyposażenia wnętrz kupują respondenci, tym częściej czytają pisma z segmentu dom, wnętrze, ogród. Czytelnicy tych pism dwa, a nawet trzy razy częściej niż statystyczny Polak kupują, budują lub planują nieruchomość.
*Ranking pism w segmencie dom, wnętrze, ogród.
Warsztaty poprowadził znany bloger, ogrodnik, stały gość programu „Pytanie na śniadanie” – Wojciech Wardecki.
Jak pielęgnować ogród w szkle?
Każdy uczestnik wrócił do domu z własnym ogrodem.
*Badanie PBC, realizacja Kantar Polska, V’17 – IV’18, CPW, N=20 038.
Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…