Zwierciadło

TYTUŁ: Zwierciadło

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Luksusowy magazyn dla nowoczesnych i aspirujących kobiet. Zwierciadło to unikalna formuła, wysoka jakość merytoryczna oraz nowoczesna i elegancka szata graficzna. Znaki rozpoznawcze pisma to jego wiarygodność, aktualność trendów społecznych, kulturalnych, modowych i urodowych. Czytelnicy Zwierciadła to opiniotwórcza grupa o wysokim statusie społeczno-zawodowym oraz potencjale konsumenckim.
Średnia objętość 221 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: WFC 170 gsm

Środek: MWC 65 gsm
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Zwierciadło Sp. z o.o.
00-023 Warszawa
www.grupazwierciadlo.com, www.zwierciadlo.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Zwierciadło
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 71 218
Sprzedaż e-wydań 137
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wydanie Specjalne: Anty Aging, Fit&Beauty, Uroda i Zdrowie. Przewodnik onkologiczny Rak-nie-bo-rak, Inserty – kalendarzyk, kosmetyki, książeczki kulinarne, audiobooki, CD/DVD.

EVENTY

Gala Kryształowe Zwierciadła odbywająca się od 1996 r., Strefy Zwierciadła podczas wydarzeń: Międzynarodowy Dzień Jogi, Babski Dzień, Festiwal Nowe Horyzonty, Festiwal Filmowy Dwa Brzegi, DOCS Against Gravity, Festiwal Marii Czubaszek, Festiwal Malta, Festiwal Singera, Festiwal Podlasie SlowFest, Festiwal Mozartowski w Warszawie, Kino w Trampkach, Festiwal Czterech Kultur w Łodzi.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Akcje/plebiscyty/konkursy – Plebiscyt Kryształki Zwierciadła, Dziennik Dzień po dniu, Kocham nie truję, Biblioteka Dobrych myśli. Akcje rabatowe: Zakupy z klasą, Niezła Sztuka, Mądry Rodzic Mądre Dziecko, Bądź Fit. Akcje rabatowe z partnerami (eobuwie.pl, Tchibo, home&you, Costa Coffee i in.)

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.