WiOM Warzywa i Owoce Miękkie

TYTUŁ: WiOM Warzywa i Owoce Miękkie

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik „WiOM Warzywa i Owoce Miękkie” to specjalistyczne czasopismo skierowane głównie do producentów warzyw, ale także do plantatorów owoców jagodowych. W każdym numerze czasopisma nasi redakcyjni eksperci udzielają porad dotyczących m.in. zabiegów agrotechnicznych, ochrony roślin i doboru odmian. Prezentujemy również nowości techniczne, relacje z imprez branżowych, trendy rynkowe i doświadczenia praktyków.
Średnia objętość 78 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

297 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Arctic silk 170g

Środek: Arctic silk 100g
Cennik reklam -

KONTAKT

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o.
ul. Metalowa 5
60-118 Poznań
www.pwr.agro.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
WiOM Warzywa i Owoce Miękkie
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 5 720
Sprzedaż wydań drukowanych 35
Rozpowszechnianie bezpłatne 902
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Do prenumeraty WiOM Warzywa i Owoce Miękkie bezpłatne dodatki do wykupionej prenumeraty rocznej lub dwuletniej: „Program ochrony roślin warzywnych”, "Zeszyt ewidencji zabiegów ochrony roślin warzywnych”, "Poradnik Nawożenia Warzyw Polowych wyd. 2018".

EVENTY

Organizator i współorganizator konferencji i spotkań warzywniczych.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Udział w targach, konferencjach, spotkaniach branżowych, np.: Targi Sadownictwa i Warzywnictwa, Międzynarodowe Targi Agrotechniki Sadowniczej, Konferencja Sadownicza (Kraśnik), Dzień Otwarty Sadu Doświadczalnego SGGW (Warszawa), Dni Ogrodnika (Gołuchów), Targi AgroTech (Kielce), AGRO SHOW (Bednary), akcje promocyjno-sprzedażowe w terenie, akcje telemarketingowe, organizacja konkursów, loterii.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.