Wiadomości Handlowe Miesięcznik Przemysłu i Handlu

TYTUŁ: Wiadomości Handlowe Miesięcznik Przemysłu i Handlu

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: "Wiadomości Handlowe" to fachowy miesięcznik (ukazujący się regularnie od 2002 r.), skierowany do sektora handlu i dystrybucji FMCG. W czasopiśmie znaleźć można zarówno treści o charakterze poradnikowo-edukacyjnym, przydatne szczególnie właścicielom małych i średnich sklepów niezależnych, franczyzowych i ajencyjnych, jak i bogaty zasób aktualnych informacji ze świata handlowego, niezbędny zarządom i menedżerom firm w skutecznym rozwijaniu biznesu.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

340 mm wysokości

275 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o.
ul. Wołoska 7
02-675 Warszawa
www.wiadomoscihandlowe.pl
ROZPOWSZECHNIONE EGZEMPLARZE ROCZNIE
Wiadomości Handlowe Miesięcznik Przemysłu i Handlu
Średnia
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem 69 950
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

1. Portal wiadomoscihandlowe.pl - dla sektora handlu i dystrybucji FMCG 2. Portal wiadomoscikosmetyczne.pl - dla branży kosmetycznej 2. Seria Praktycznych Przewodników Detalisty - publikacje poświęcone wybranej kategorii FMCG 3. Przewodniki po handlu detalicznym w Polsce - spis sieci spożywczych, kosmetycznych i aptecznych 4. Przewodniki franczyzowe - przegląd ofert sieci franczyzowych

EVENTY

"Kongres Rynku FMCG - Market Roku i Drogeria Roku" (kongresrynkufmcg.pl) , "Kongres Mięsny" (kongresmiesny.pl), "Kongres Słodycze" (kongresslodycze.pl), "Forum Kosmetyczne" (forumbranzykosmetycznej.pl). Od 10. lat nasze konferencje gromadzą kluczowych przedstawicieli polskiego handlu, przemysłu oraz dostawców usług.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Wydawnictwo Gospodarcze jest organizatorem badań rynkowych, których większość realizuje z instytutem GfK Polonia. Do znanych i cenionych w branży projektów należą: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, „Ulubiona Marka – Wybór Konsumentów”.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.