Tygodnik do Rzeczy

TYTUŁ: Tygodnik do Rzeczy

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Najmłodszy polski tygodnik konserwatywno-liberalny. Na rynku od stycznia 2013 roku. Niezależność myślenia, swoboda osądzania spraw publicznych, wolność formułowania opinii. Dzięki różnorodnym formom dystrybucji skutecznie trafia do czytelników. Tygodnik w objętości 100 str. trafia co tydzień do kiosków i prenumeratorów papierowych i elektronicznych. Dostępny także poprzez aplikacje mobilne i odświeżony w 2016 roku serwis internetowy dorzeczy.pl.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

265 mm wysokości

198 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: MWC 90gsm

Środek: S.C. 45-52gsm
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Orle Pióro Sp. z o.o.
02-486 Warszawa
www.dorzeczy.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Tygodnik do Rzeczy
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 21 555
Sprzedaż e-wydań 124
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Zeszyty historyczne Do Rzeczy Polonia Recordatur, stanowiące integralną część tygodnika Do Rzeczy, wydane jako publikacja z własną okładką. Wewnątrz duży, wprowadzający tekst historyczny, rozmowa ze świadkiem wydarzeń (tematyka historii najnowszej), rozmowa ze znanym historykiem oraz infografiki.

EVENTY

Strażnik Pamięci Tygodnika Do Rzeczy, 100% Polski Produkt, Konferencja Polonia Recordatur.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Tygodnik Do Rzeczy od lat obecny jest na wielu wydarzeniach o tematyce gospodarczej w charakterze patrona medialnego, często moderując panele, w których istotną rolę odgrywa polska przedsiębiorczość, patriotyzm, ekspansja polskich marek. Tygodnik wspiera także wydarzenia historyczne i inicjatywy społeczne.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.