Twój Styl

TYTUŁ: Twój Styl

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Niekwestionowany lider miesięczników luksusowych, zarówno w sprzedaży egzemplarzowej jak i czytelnictwie. Od 26 lat towarzyszy Polakom w ich codziennym życiu stanowiąc wsparcie, inspirację do rozwoju, przybliżając świat trzem pokoleniom kobiet. Twój Styl porusza szerokie spektrum tematów: uroda, moda, kuchnia, podróże, wnętrza. Szczególną rolę pełni w kreowaniu i przybliżaniu trendów oraz w wymiarze autorskich sesji, unikalnych wywiadów. Nie stroni od trudnych tematów, ważnych dla życia współczesnych Polek.
Średnia objętość 284 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

295 mm wysokości

230 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: MWC; profil: ISOcoated_v2_eci.icc

Środek: LWC++; profil: bdk_LWCAG_70g_0405.4_v2.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Twój Styl
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 91 785
Sprzedaż e-wydań 147
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

TRENDY SHOPPING - zakupowe inspiracje TWÓJ STYL PYSZNE TWÓJ STYL MAN FRYZURY MEDYCYNA ESTETYCZNA MAGIA ŚWIĄT KLASYKA MODY KALENDARZYK

EVENTY

KOBIETA ROKU DOSKONAŁOŚĆ ROKU DOSKONAŁOŚĆ MODY SPA DOSKONAŁE

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

STYLOWE ZAKUPY - największa akcja rabatowa w Polsce RÓŻOWA WSTĄŻKA - prospołeczna akcja edukacyjna

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.