TV14

TYTUŁ: TV14

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Pismo adresowane do szerokiej grupy odbiorców, oczekujących od magazynu telewizyjnego znacznie więcej niż tylko informacji o ulubionych kanałach. W części magazynowej znajdziemy materiały o gwiazdach, aktualności sportowe i dokumentalne oraz rozbudowane porady zdrowotne, urodowe i kulinarne. Rozrywkę czytelnikom zapewniają krzyżówki.
Średnia objętość 96 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc

Środek: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
TV14
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 155 571
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.