Top Agrar Polska

TYTUŁ: Top Agrar Polska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: top agrar Polska – profesjonalny, nowoczesny i sprawdzony miesięcznik dla rolników. Od 25 lat doradzamy rolnikom w prowadzeniu ich biznesu, analizujemy rynki i pokazujemy trendy. Piszemy m.in. o uprawie, technice rolniczej, zmianach w prawie, nowościach technicznych. Publikujemy testy maszyn i informacje rynkowe z kraju i ze świata. Magazyn wydawany jest z dodatkami: top świnie, top bydło, top agroszef. W programach specjalnych poświęconych hodowli zwierząt publikujemy artykuły dotyczące żywienia, ochrony zdrowia i nowoczesnych rozwiązaniach w budowie chlewni i obór.
Średnia objętość 246 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

297 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: kreda 150g/m2 Gloss, lakier UV

Środek: Terrapress silk 65/860 + wklejka 2 str. kreda Gloss 115
Cennik reklam -

KONTAKT

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o.
ul. Metalowa 5
60-118 Poznań
www.pwr.agro.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Top Agrar Polska
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 33 481
Sprzedaż wydań drukowanych 533
Rozpowszechnianie bezpłatne 7 835
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Niezależnie od dodatków do prenumeraty top agrar Polska wydaje pod swoim logo szereg publikacji specjalistycznych i wydań jednorazowych, które pełnią rolę doradczą w prowadzeniu biznesu rolniczego. Są to: Atlas Chwastów, Atlas chorób roślin rolniczych, Mastitis, Katalog ciągników, Ochrona zdrowia świń i wiele innych.

EVENTY

Top agrar Polska organizuje również szereg imprez branżowych - od cyklicznych szkoleń i warsztatów, poświęconych wąskim specjalizacjom, po ogólnopolskie Forum Rolników i Agrobiznesu.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Top agrar Polska to również bogata oferta online: portal www.topagrar.pl, tematyczne newslettery, webinaria oraz cieszące się ogromnym powodzeniem audycje filmowe na kanale Youtube top agrar Polska.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.