TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

TYTUŁ: TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Lokalny
OPIS TYTUŁU: TEMI, tygodnik który ukazuje się regularnie co środę od 1979 roku, jest jednym z największych pism lokalnych w Polsce, będąc liderem na lokalnym rynku prasowym. Co tydzień docieramy do ponad 80 000 czytelników w pięciu powiatach tarnowskim, brzeskim, bocheńskim, dąbrowskim i części dębickiego. Należymy do grupy Polskich Badań Czytelnictwa, dzięki czemu możemy przedstawiać rzetelny obraz odbioru naszego tygodnika. Nakład kontrolowany jest przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. TEMI drukowane jest przez Agora Poligrafia w Tychach, dzięki czemu możemy zaoferować druk na wysokim poziomie oraz różne formy reklamy.
Średnia objętość 40 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

374 mm wysokości

255 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Świt Sp. z o.o.
ul. Sikorskiego 5
33-100 Tarnów
www.temi.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 6 384
Sprzedaż e-wydań 10
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
EVENTY

Coroczna Gala Złotych Róż TEMI, nagrody w plebiscycie czytelników, przyznawane od 2007 roku. Połączona jest ona z uroczystością wręczania Nagrody Kulturalnej TEMI im. Bogusława Wojtowicza przyznawanej od 2010 roku.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Plebiscyt czytelników Złote Róże TEMI – przeprowadzany od 2007 roku. Nagroda Kulturalna TEMI im. Bogusława Wojtowicza – przyznawana od 2010 roku.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.