Sieci

TYTUŁ: Sieci

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce, od swojego debiutu w 2012 r. utrzymujący pozycję lidera w swoim segmencie zarówno pod względem sprzedaży jak też czytelnictwa. Ceniony za wyrazistość opinii, rzetelne teksty i wysoki poziom dziennikarstwa śledczego. Atutem tygodnika jest grono uznanych i doświadczonych dziennikarzy, opinie najlepszych polskich felietonistów a także znaczących postaci ze świata polityki, ekonomii i biznesu. Na łamach każdego wydania czytelnicy znajdą także wywiady ze znakomitymi rozmówcami prowadzone przez Michała i Jacka Karnowskich, recenzje kulturalne, rzetelne i dobrze udokumentowane teksty historyczne.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

267 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: wysokogatunkowy papier powlekany typu WFC

Środek: wysokogatunkowy papier silnie gładzony typu SC
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Fratria Sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
www.fratria.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Sieci
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 26 317
Sprzedaż e-wydań 35
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

wSieciFinansów„wSieci” ekstra wydanie na Kongres Innowatorów Dodatek poświęcony Żołnierzom WyklętymDodatek specjalny na XVI Forum Ekonomiczne w KrynicyŚpiewnik PatriotycznyDodatek specjalny na Kongres 590 w RzeszowieŚpiewnik Piosenek Powstańczych

EVENTY

Gala Człowiek Wolności tygodnika "wSieci"

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Sieć Przyjaciół facebook.com/gazetawsieciwpolityce.plwsieci.pl Konkurs „Polska moja ojczyzna”

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.