Scooby – Doo!

TYTUŁ: Scooby – Doo!

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn pełen scoobastycznej zabawy skierowany do dziewczynek i chłopców w wieku 6–9 lat. Na łamach pisma znajdują się opowiadania, gry, zabawy i zagadki, a także konkursy z supernagrodami. Postać o ponad czterdziestoletniej historii – zwariowany pies Scooby-Doo – oraz jego przyjaciele z Tajemniczej Spółki są jednymi z ulubionych bohaterów dzieci. Doskonale znają ich i lubią również rodzice. Do każdego numeru jest dołączony przynajmniej jeden prezent nawiązujący do świata kreskówki.
Średnia objętość 36 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

273 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Royal Roto Gloss 150g

Środek: Ultra Mag Plus Silk 65g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Media Service Zawada Sp. z o.o.
ul. al. Stanów Zjednoczonych 51
04-028 Warszawa
www.msz.com.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Scooby – Doo!
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 19 565
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Scooby-Doo! Wydanie specjalne

EVENTY

1. Konkursy w każdym numerze magazynu, wspierane kampaniami na portalu dla dzieci http://www.konkursiaki.pl. 2. Organizacja Scooby poranków we współpracy z siecią kin Helios.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane na telewizyjnych kanałach dziecięcych; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada; recenzje magazynu na popularnych blogach parentingowych, portalach dla dzieci i rodziców; kontynuacja współpracy z ITAKĄ.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.