Sad Nowoczesny

TYTUŁ: Sad Nowoczesny

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik „Sad Nowoczesny” to profesjonalne, branżowe czasopismo skierowane głównie do polskich sadowników. Wydawany jest od 1972 roku. Przekazywane są w nim najnowsze osiągnięcia nauki i techniki dotyczące uprawy roślin sadowniczych, m.in.: nawożenia, ochrony przed szkodnikami i chorobami, przechowywania owoców oraz hodowli nowych odmian.
Średnia objętość 80 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

297 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: kreda błyszcząca

Środek: kreda matowa
Cennik reklam -

KONTAKT

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o.
ul. Metalowa 5
60-118 Poznań
www.pwr.agro.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Sad Nowoczesny
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 3 954
Sprzedaż wydań drukowanych 64
Rozpowszechnianie bezpłatne 894
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Bezpłatne dodatki do wykupionej rocznej lub dwuletniej prenumeraty: "Program ochrony roślin sadowniczych".

EVENTY

Organizator i współorganizator konferencji sadowniczych.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Udział m.in. w: Targi Sadownictwa i Warzywnictwa (Nadarzyn), Międzynarodowe Targi Agrotechniki Sadowniczej (Warszawa), Konferencja Sadownicza „Jagodowe trendy” (Kraśnik), Dzień Otwarty Sadu Doświadczalnego SGGW (Warszawa), Dni Ogrodnika (Gołuchów), Targi AgroTech (Kielce), Międzynarodowa Wystawa Rolnicza AGRO SHOW (Bednary), akcje promocyjno-sprzedażowe, telemarketingowe, funpage na Facebook.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.