Przyjaciółka

TYTUŁ: Przyjaciółka

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Najpopularniejsze pismo poradnikowe w Polsce, istnieje na rynku od 1948 roku. W "Przyjaciółce" znaleźć można oprócz porad z zakresu zdrowia, mody, urody, psychologii, prawa i finansów, również zaangażowane społecznie reportaże oraz wzruszające historie czytelników. Ukochaną od lat rubryką czytelniczek „Przyjaciółki” jest sekcja kulinarna, na bazie której „wyrosła” dodatkowa wersja „Przyjaciółki” – z 16-stronicową naszywaną książeczką poświęconą za każdym razem innej tematyce kulinarnej. "Przyjaciółka" to także najwyższa prenumerata wśród tytułów kobiecych - ponad 50.000 egz.
Średnia objętość 60 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

279 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Ultra Mag Plus 80g

Środek: UPM Smart 51
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Przyjaciółka
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 91 100
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wielkanoc, Mieszkanie, Aktywna zawodowo, Boże Narodzenie, Kalendarz

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Coroczna edycja numeru charytatywnego, z którego część dochodu przeznaczana jest dla podopiecznych "Fundacji Przyjaciółka". Książeczka kulinarna z przepisami "Przyjaciółki" w każdym wydaniu.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.