Nick Jr. Magazyn

TYTUŁ: Nick Jr. Magazyn

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn „Nick Jr.” adresowany jest do dzieci przedszkolnych. Publikacja w całości kreowana przez Media Service Zawada ma charakter edukacyjno-rozrywkowy, a każda jej część zaopatrzona jest w informacje dla rodziców dotyczące umiejętności, jakie zdobędzie dziecko, rozwiązując zadania. W środku znajdują się opowiadania i mnóstwo aktywności, m.in. odnajdywanie elementów na stronie, kolorowanki, nauka pisania czy rozkładówka z konkursem. Magazyn zamyka prosta historyjka na dobranoc przygotowana na podstawie odcinka jednej z ulubionych bajek.
Średnia objętość 28 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

298 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: WFC Gloss 150g/m2

Środek: Leipa Ultra Sky 70 g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Media Service Zawada Sp. z o.o.
ul. al. Stanów Zjednoczonych 51
04-028 Warszawa
www.msz.com.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Nick Jr. Magazyn
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 15 938
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Nick Jr. Edycja limitowana

EVENTY

1. Cykliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wspierane kampaniami na kanale Nickelodeon, Nick Jr. 2. Współpraca z licencjodawcą przy organizacji eventów: Dnia Dziecka, naukowego placu zabaw, dnia zabawy.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Spoty konkursowe emitowane w telewizyjnych kanałach dziecięcych; informacje o konkursach na stronie internetowej partnera telewizyjnego; spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane na telewizyjnych kanałach dziecięcych; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada; recenzje magazynu na popularnych blogach parentingowych, portalach dla dzieci i rodziców.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.